1
Vraag
2
Reacties
Chantal12

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen SmartWifi Pods

Ik wil mijn smartwifi pods opzeggen, blijkbaar moet dat op deze manier.

Kunnen jullie dit bevestigen en laten weten hoe ik de pods retour kan sturen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Chantal12

Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail en uiteraard ontvang je ook een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods weer kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt in de komende dagen, na het weekend, langs op dit op te pakken.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen om dit in te kunnen vullen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Chantal12

Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail en uiteraard ontvang je ook een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods weer kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic