1
Vraag
2
Reacties
robbertrachelle

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen 1 SmartWifi pod

Momenteel hebben wij 2 SmartWifi pods. Enkel gebruiken we er nog maar 1. Graag zouden we er 1 opzeggen en 1 behouden. Echter kan ik dit nergens via MijnZiggo regelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7710Posts
  • 2280Oplossingen
  • 3629Likes

Hi @robbertrachelle, welkom hier!

Allereerst mijn excuses dat je wegens drukte veel langer op een reactie hebt moeten wachten dan gebruikelijk is! Ik begrijp dat je op dit moment een set SmartWifi Pods in bruikleen hebt en graag 1 van beide pods wenst op te zeggen. Nu is het zo dat je op dit moment de SmartWifi Pods als set bij ons afneemt en deze zijn gekoppeld. Het opzeggen is hierdoor ietsjes lastiger. In deze situatie zal ik de SmartWifi Pods in zijn geheel als set moeten opzeggen en vervolgens een nieuwe (losse) SmartWifi Pod voor je moeten bestellen. De huidige set kan je dan naar ons retourneren en je krijgt dan een nieuwe SmartWifi Pod thuis. Als ik dit voor je in orde mag maken, dan hoor ik het graag! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Pasi

Level 18
  • 8075Posts
  • 446Oplossingen
  • 4254Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor Ziggo ), zodat de moderator direct uw gegevens kan achterhalen.

Als u het serienummer van de pod die u wilt terugsturen in uw Ziggo profiel zet ( bij 'Persoonlijke opmerkingen' ), dan kan een Ziggo moderator daarvoor actie ondernemen.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen. Zodra uw vraag behandeld wordt, zal hij/zij zich hier melden.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24530Posts
  • 1688Oplossingen
  • 12080Likes

(Reactie dubbelop, verwijderd.)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7710Posts
  • 2280Oplossingen
  • 3629Likes

Hi @robbertrachelle, welkom hier!

Allereerst mijn excuses dat je wegens drukte veel langer op een reactie hebt moeten wachten dan gebruikelijk is! Ik begrijp dat je op dit moment een set SmartWifi Pods in bruikleen hebt en graag 1 van beide pods wenst op te zeggen. Nu is het zo dat je op dit moment de SmartWifi Pods als set bij ons afneemt en deze zijn gekoppeld. Het opzeggen is hierdoor ietsjes lastiger. In deze situatie zal ik de SmartWifi Pods in zijn geheel als set moeten opzeggen en vervolgens een nieuwe (losse) SmartWifi Pod voor je moeten bestellen. De huidige set kan je dan naar ons retourneren en je krijgt dan een nieuwe SmartWifi Pod thuis. Als ik dit voor je in orde mag maken, dan hoor ik het graag! 🙂

robbertrachelle
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia,

Dat is voor ons zeker een passende oplossing. Bedankt voor je bericht en ik zie e.e.a. graag verschijnen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7710Posts
  • 2280Oplossingen
  • 3629Likes

Bedankt voor je snelle reactie @robbertrachelle! k heb het bij deze voor je in orde gemaakt. Een bevestiging en opzegbevestiging volgt nog per e-mail 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic