Beste medewerker,
Ik zou graag een aantal poorten in mijn Connectbox willen openzetten, alleen is in het menu de optie hiervoor niet zichtbaar.
In een oud topic (https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Optie-portforwarding-niet-zichtbaar-in-Connectbox/m-p/836991) werd gezegd dat er iets aan de Ziggo-kant aangepast moet worden om deze optie zichtbaar te maken. Zou dat geregeld kunnen worden? Alvast hartelijk bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @a.p.tran,
Ik heb het voor je aangepast hoor, de optie moet zo meteen beschikbaar zijn in het modem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het profiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna is port forwarding beschikbaar.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Hi,
bedankt voor snelle resctie.
mvg.
Hoi @a.p.tran,
Ik heb het voor je aangepast hoor, de optie moet zo meteen beschikbaar zijn in het modem.
bedankt voor snelle hulp.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.