Vraag
Reacties
Oplossing
a.p.tran
Level 2

Optie port forwarding niet zichtbaar in Connectbox

 

Beste medewerker,

 

Ik zou graag een aantal poorten in mijn Connectbox willen openzetten, alleen is in het menu de optie hiervoor niet zichtbaar.

 

In een oud topic (https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Optie-portforwarding-niet-zichtbaar-in-Connectbox/m-p/836991) werd gezegd dat er iets aan de Ziggo-kant aangepast moet worden om deze optie zichtbaar te maken. Zou dat geregeld kunnen worden? Alvast hartelijk bedankt.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @a.p.tran,

Ik heb het voor je aangepast hoor, de optie moet zo meteen beschikbaar zijn in het modem. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het profiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna is port forwarding beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

a.p.tran
Level 2
Topicstarter

Hi,

bedankt voor snelle resctie.

mvg.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @a.p.tran,

Ik heb het voor je aangepast hoor, de optie moet zo meteen beschikbaar zijn in het modem. 

a.p.tran
Level 2
Topicstarter

bedankt voor snelle hulp.