1
Vraag
2
Reacties
a.p.tran

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Optie port forwarding niet zichtbaar in Connectbox

 

Beste medewerker,

 

Ik zou graag een aantal poorten in mijn Connectbox willen openzetten, alleen is in het menu de optie hiervoor niet zichtbaar.

 

In een oud topic (https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Optie-portforwarding-niet-zichtbaar-in-Connectbox/m-p/836991) werd gezegd dat er iets aan de Ziggo-kant aangepast moet worden om deze optie zichtbaar te maken. Zou dat geregeld kunnen worden? Alvast hartelijk bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @a.p.tran,

Ik heb het voor je aangepast hoor, de optie moet zo meteen beschikbaar zijn in het modem. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15502Likes

Het profiel moet worden omgezet van IPv6 DS-Lite naar IPv4 Only, daarna is port forwarding beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

a.p.tran
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi,

bedankt voor snelle resctie.

mvg.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @a.p.tran,

Ik heb het voor je aangepast hoor, de optie moet zo meteen beschikbaar zijn in het modem. 

a.p.tran
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt voor snelle hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic