De afgelopen dagen werd het internet steeds iets slechter. Sites die af en toe slecht of niet laden en een aantal T3 errors bij de Upstream in de connectbox.
Vandaag rond 12 uur was er ineens weer een uitval van de connectbox. Na het opnieuw opstarten kon ik met mijn chromebook wel op bijvoorbeeld Youtube, maar verder kreeg ik bij iedere website de melding dat het DNS-adres niet gevonden kan worden.

Op mijn vaste PC met kabelinternet werkte internet helemaal niet. Ik kon dus ook weer niet inloggen op de connectbox om daar eventueel te kijken wat er aan de hand was. Na 2 en een half uur werkt het nu weer.
Na een aantal keer de connectbox te hebben herstart, is natuurlijk de netwerk historie en alle fouten gewist en staat alles weer keurig op 0. Voor mij althans.
De vorige keer is er een meting door Ziggo uitgevoerd gedurende 2 dagen waar verder niets uit is gekomen. https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Connectbox-valt-steeds-uit/td-p/950334
Misschien zou Ziggo weer eens kunnen kijken of er nu iets zichtbaar is, want het begint nu toch wel erg vervelend te worden.