MichaelReh

Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Opnieuw installeren SmartWifi Pods lukt niet

Goedendag,

Sinds enkele weken geleden had ik geen internetverbinding meer via mijn pods. In de app "smartwifi" kreeg ik ook de melding dat ze opnieuw geinstalleerd moesten worden. Helaas lukte dit niet, heb ik ze verwijderd en nu krijg ik ze niet meer geinstalleerd.

 

Opstelling:

1 Modem (Arris of Compal)

3 Wifi pods

 

Status:

Modem geeft wit licht en het internet doet het.

 

Oplossingen geprobeerd:

- Modem reset (dmv reset knop)

- Modem 30 seconden van stroom af

- Pods na de reset en 30 sec van stroom af opnieuw proberen te installeren.

- Opnieuw 30 sec van stroom en de pods eruit gelaten. Na opstarten modem en stabiele verbinding de pods gescand en in het stopcontact gedaan. 

 

Niets werkt helaas. Iemand een oplossing?

Na 3 uur te wachten op de klantenservice heb ik het opgegeven, dus hopend op dat jullie iets weten.

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MichaelReh
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Het was tot gister helaas niet gelukt. De barcodes werden niet geaccepteer bij 2 (het 30 sec moeten wachten en dan een foutmelding krijgen) en de andere bleef wit pulserend licht geven en koppelde nooit. En die haalde ik elke keer van het stroom af na de melding dat het niet koppelde.

 

Ik heb maar gebeld naar Ziggo en een nieuwe set is onderweg. Hopen dat dat wat soepeler gaat.

 

Desalniettemin bedankt voor jullie hulp!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @MichaelReh , goedemorgen. 

Wat een akeligheid dat je nu je WifiPods niet meer geïnstalleerd krijgt. Die horen gewoon thuis in je netwerk en ik help je dan ook graag om dit weer aan de praat te krijgen. 

 

Op dit moment heb ik de connectie van je WifiPods verwijderd vanuit het modem. Hierdoor start het modem zich nu even opnieuw op. Sorry daarvoor! 
Als het goed is, moet het je nu (zodra het modem weer online is) lukken om de WifiPods opnieuw toe te voegen en te installeren. Wil je dat eens uitproberen?

MichaelReh
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen,

De modem is idd herstart.

Nu heb ik alle pods 2x geprobeerd te scannen, maar ik krijg dan de melding dat er iets mis is gegaan. Dit had ik gister ook wel vaak. Ik zal het blijven proberen. Het serienummer wordt juist weergegeven na het scannen, maar na 30 sec wachten krijg ik deze melding.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1090Posts
  • 114Oplossingen
  • 539Likes

Goedemorgen @MichaelReh is het inmiddels gelukt met de pods of kun je vanuit onze kant nog assistentie gebruiken? 

MichaelReh
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Het was tot gister helaas niet gelukt. De barcodes werden niet geaccepteer bij 2 (het 30 sec moeten wachten en dan een foutmelding krijgen) en de andere bleef wit pulserend licht geven en koppelde nooit. En die haalde ik elke keer van het stroom af na de melding dat het niet koppelde.

 

Ik heb maar gebeld naar Ziggo en een nieuwe set is onderweg. Hopen dat dat wat soepeler gaat.

 

Desalniettemin bedankt voor jullie hulp!

Uitgelicht topic