Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi,
Sinds een paar dagen krijg ik geen opmaakveld meer te zien als ik een email wil aanmaken. Als ik het scherm ververs, zie ik boven in een zoekbalk wel dat er een concept is aangemaakt. Als ik daar dan weer op klik, krijg ik opnieuw geen opmaakveld te zien van de email.
Ik werk op een Mac vanuit Chrome. Doe ik dit zelfde in Safari, dan werkt het wel. De Ziggo helpdesk komt er niet uit en verwees mij naar dit platvorm.
Dit is sinds een aantal dagen en krijg het zelf niet opgelost. Mogelijk dat een van jullie dit herkend en mij verder kan helpen.
Groet, Sander
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik neem aan dat je Ziggo webmail gebruikt? In Chrome je cache, cookies en geschiedenis wissen. Lijkt me dat de helpdesk dat nu wel eens zou moeten weten.
Ik neem aan dat je Ziggo webmail gebruikt? In Chrome je cache, cookies en geschiedenis wissen. Lijkt me dat de helpdesk dat nu wel eens zou moeten weten.
Super!! 😃👍
Bedankt en inderdaad vreemd dat de helpdesk mij dit niet kon vertellen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...