1
Vraag
2
Reacties
Sander61

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opmaakveld email verdwenen

Hoi,

 

Sinds een paar dagen krijg ik geen opmaakveld meer te zien als ik een email wil aanmaken. Als ik het scherm ververs, zie ik boven in een zoekbalk wel dat er een concept is aangemaakt. Als ik daar dan weer op klik, krijg ik opnieuw geen opmaakveld te zien van de email.

 

Ik werk op een Mac vanuit Chrome. Doe ik dit zelfde in Safari, dan werkt het wel. De Ziggo helpdesk komt er niet uit en verwees mij naar dit platvorm.

 

Dit is sinds een aantal dagen en krijg het zelf niet opgelost. Mogelijk dat een van jullie dit herkend en mij verder kan helpen.

 

Groet, Sander

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg
Expert
Expert
  • 884Posts
  • 96Oplossingen
  • 204Likes

Ik neem aan dat je Ziggo webmail gebruikt? In Chrome je cache, cookies en geschiedenis wissen. Lijkt me dat de helpdesk dat nu wel eens zou moeten weten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
bburgg
Expert
Expert
  • 884Posts
  • 96Oplossingen
  • 204Likes

Ik neem aan dat je Ziggo webmail gebruikt? In Chrome je cache, cookies en geschiedenis wissen. Lijkt me dat de helpdesk dat nu wel eens zou moeten weten.

Sander61
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super!! 😃👍

 

Bedankt en inderdaad vreemd dat de helpdesk mij dit niet kon vertellen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.