Jurjan1970
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Oplossing wifihotspots Ziggo installeren op Samsung Z Fold3

Als je het ziggo certificaat moet instaleren die je gedownload hebt, instaleer hem dan als CA-Certificaat en niet als WiFi-Certificaat! Anders werkt het niet. 

6 Reacties 6
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15643Posts
  • 662Oplossingen
  • 3659Likes

Hele handige tip voor gebruikers en nieuwe Samsungs zullen nog niet uitgerust zijn met alle certificaten, dus goed dat je dit hier omschrijft.

Je weet wel dat je eigen hotspot niet gebruikt kan worden met je eigen toestel, wel die van andere met hotspot, maar dat denk ik wel.

Jurjan1970
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Dave, dat je op je eigen wifihotspots de configuratie niet kan voltooien, was ik mij inderdaad bewust van. Had gisteren de Ziggo technische helpdesk nog gebeld, maar die zeiden dat ik het stappenplan moest volgen, maar dat werkte niet op de nieuwe toestellen, toen ik er achter kwam hoe het wel werkbaar was heb ik het hier gedeeld. Misschien dat ziggo zijn stappenplan voor nieuwe toestellen gaat aanpassen in de toekomst 😏

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15643Posts
  • 662Oplossingen
  • 3659Likes

Daarom is het ook goed dat je dit aangeeft en een Ziggo Medewerker dit oppakt en kan doorzetten, dus heel goed dat je dit laat weten. 😉

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1080Posts
  • 108Oplossingen
  • 285Likes

Bedankt voor jouw tip, @Jurjan1970 en welkom op de Ziggo Community!

Ik laat het stappenplan graag aanpassen zodat het voor alle toestellen werkend is.

Welke Androidversie heb je op de Fold3? 

Jurjan1970
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Zie bijgevoegde screenshot

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1080Posts
  • 108Oplossingen
  • 285Likes

Dankjewel, @Jurjan1970
Het is nu even de vraag of dit alleen in jouw geval (Fold3) zo is, of dat er meer mensen zijn die dit probleem ervaren via Android 11. 

Uitgelicht topic