1
Vraag
2
Reageer en help mee
anya22

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oplossing voor niet binnenkomende mail outlook (fout verbinding server verbroken).

Ik heb het inmiddels opgelost maar dat was niet vanzelfsprekend. Ook ziggo bellen hielp niet.

Mijn inkomende mail hield er opeens mee op. Uitgaande mail ging prima. Op een andere device kwam de mail wel binnen. Foutmelding was dat de verbinding met de server was verbroken. 

Tip van Ziggo was: kijk naar de ftp server, op upgrade je mailprogramma. Dat leek me iets overkill. Immers de mail binnenhalen deed het gewoon. 

Oplossing is: ga naar mail instellingen. Kies voor geavanceerd en dan trek aan de schuif onder time-outs voor de server. Maak die tijd langer. Sim sa la bim, mail komt weer binnen. 

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
T.E.A.M.
  • 11325Posts
  • 573Oplossingen
  • 3898Likes

Hi @anya22 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Nou, wat een geweldige oplossing en wat fijn dat je het met ons allemaal wil delen. Gelukkig werkt het weer en dan wens ik je weer veel mail plezier en mocht je nog eens vragen hebben, kom naar de Community. Niet dat we altijd een oplossing hebben, maar er is vast altijd wel iemand die misschien meer weet 🙂 - Fijne dag!

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3849Posts
  • 522Oplossingen
  • 1252Likes

Hey @anya22, welkom op de Community! 

Super bedankt voor het delen van deze oplossing. Hartstikke fijn dat je zo meedenkt en ook andere mensen ermee wilt helpen. We houden deze dan ook zeker in gedachten ;-). 

Ik wens je weer heel veel mailplezier!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic