JL2
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opheffen email adressen

Na mijn verhuizing ben ik geen klant meer van Ziggo en gebruik ik ook de email adressen niet meer. Ik wil deze opheffen, maar kan nergens vinden hoe ik dat kan doen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2544Posts
  • 408Oplossingen
  • 418Likes

Goedemiddag @JL2,


Welkom op de Community! Fijn dat er reacties in dit topic staan, al is het natuurlijk jammer dat je abonnement is opgezegd na je verhuizing.

Het klopt dat je tot 6 maanden na het opzeggen nog kunt inloggen via Ziggo Mail.


Goed om te weten

  • We kunnen je e-mailadres niet eerder verwijderen.
  • Je ontvangt geen bericht dat het e-mailadres wordt verwijderd.
  • Je kunt een automatisch antwoord instellen of binnenkomende e-mails automatisch forwarden naar je nieuw e-mailadres.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb
Expert
Expert
  • 10122Posts
  • 1856Oplossingen
  • 3199Likes

Tot enige maanden na opzeggen blijft je e-mail adres werken Daarna stopt het als het goed is vanzelf.

 

Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo

 

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?

 

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail.

RoWi.
Expert
Expert
  • 8804Posts
  • 379Oplossingen
  • 2248Likes

Zelf gemaakte adressen/alliasen kan je zover ik weet gewoon via Mijn Ziggo verwijderen. Na 6 maanden zullen ze samen met de toegang inderdaad vervallen.

Mijn Ziggo-Producten- Internet-Emailadressen per email adres op wachtwoord en alias beheren klikken.

Screenshot_20210628-170922_Chrome.jpg

Steefb
Expert
Expert
  • 10122Posts
  • 1856Oplossingen
  • 3199Likes

@RoWi. Na opzegging kun je niet meer aanpassen in Mijn Ziggo.

RoWi.
Expert
Expert
  • 8804Posts
  • 379Oplossingen
  • 2248Likes

@Steefb  schreef:

@RoWi. Na opzegging kun je niet meer aanpassen in Mijn Ziggo.


Hmm even niet aangedacht. Dan is het simpel weg niet meer gebruiken en iedereen een mail adres wijziging sturen. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49525Posts
  • 3047Oplossingen
  • 11079Likes

De providers hebben samen afgesproken dat email adressen nog 6 maanden actief blijven om ruim de tijd te hebben om één en ander over te kunnen zetten.

Of dit nu ook nog met de hand verwijderd kan worden?

Een Ziggo moderator kan hier wel het antwoord op vinden.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2544Posts
  • 408Oplossingen
  • 418Likes

Goedemiddag @JL2,


Welkom op de Community! Fijn dat er reacties in dit topic staan, al is het natuurlijk jammer dat je abonnement is opgezegd na je verhuizing.

Het klopt dat je tot 6 maanden na het opzeggen nog kunt inloggen via Ziggo Mail.


Goed om te weten

  • We kunnen je e-mailadres niet eerder verwijderen.
  • Je ontvangt geen bericht dat het e-mailadres wordt verwijderd.
  • Je kunt een automatisch antwoord instellen of binnenkomende e-mails automatisch forwarden naar je nieuw e-mailadres.

Bekijk in context

JL2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Erik,

 

Ik gebruik dit email adres al meer dan een naar niet. Het bestaat nog steeds. Heb ingelogd via webmail en kreeg meer dan 500 mailtjes.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49525Posts
  • 3047Oplossingen
  • 11079Likes

@JL2 Als alle mails niet relevant zijn, dan hoef je ook niet meer te kijken in de webmail.

Ooit zal het mailadres wel verdwijnen.

Uitgelicht topic