1
Vraag
2
Reacties
JL2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opheffen email adressen

Na mijn verhuizing ben ik geen klant meer van Ziggo en gebruik ik ook de email adressen niet meer. Ik wil deze opheffen, maar kan nergens vinden hoe ik dat kan doen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @JL2,


Welkom op de Community! Fijn dat er reacties in dit topic staan, al is het natuurlijk jammer dat je abonnement is opgezegd na je verhuizing.

Het klopt dat je tot 6 maanden na het opzeggen nog kunt inloggen via Ziggo Mail.


Goed om te weten

  • We kunnen je e-mailadres niet eerder verwijderen.
  • Je ontvangt geen bericht dat het e-mailadres wordt verwijderd.
  • Je kunt een automatisch antwoord instellen of binnenkomende e-mails automatisch forwarden naar je nieuw e-mailadres.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Tot enige maanden na opzeggen blijft je e-mail adres werken Daarna stopt het als het goed is vanzelf.

 

Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo

 

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?

 

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zelf gemaakte adressen/alliasen kan je zover ik weet gewoon via Mijn Ziggo verwijderen. Na 6 maanden zullen ze samen met de toegang inderdaad vervallen.

Mijn Ziggo-Producten- Internet-Emailadressen per email adres op wachtwoord en alias beheren klikken.

Screenshot_20210628-170922_Chrome.jpg

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

@RoWi. Na opzegging kun je niet meer aanpassen in Mijn Ziggo.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Steefb  schreef:

@RoWi. Na opzegging kun je niet meer aanpassen in Mijn Ziggo.


Hmm even niet aangedacht. Dan is het simpel weg niet meer gebruiken en iedereen een mail adres wijziging sturen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

De providers hebben samen afgesproken dat email adressen nog 6 maanden actief blijven om ruim de tijd te hebben om één en ander over te kunnen zetten.

Of dit nu ook nog met de hand verwijderd kan worden?

Een Ziggo moderator kan hier wel het antwoord op vinden.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @JL2,


Welkom op de Community! Fijn dat er reacties in dit topic staan, al is het natuurlijk jammer dat je abonnement is opgezegd na je verhuizing.

Het klopt dat je tot 6 maanden na het opzeggen nog kunt inloggen via Ziggo Mail.


Goed om te weten

  • We kunnen je e-mailadres niet eerder verwijderen.
  • Je ontvangt geen bericht dat het e-mailadres wordt verwijderd.
  • Je kunt een automatisch antwoord instellen of binnenkomende e-mails automatisch forwarden naar je nieuw e-mailadres.
JL2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Erik,

 

Ik gebruik dit email adres al meer dan een naar niet. Het bestaat nog steeds. Heb ingelogd via webmail en kreeg meer dan 500 mailtjes.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@JL2 Als alle mails niet relevant zijn, dan hoef je ook niet meer te kijken in de webmail.

Ooit zal het mailadres wel verdwijnen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic