Onze (wItte) Arris-modem staat los in de woonkamer en ik begrijp dat er voor dit modem ook een bevestigingsbeugel beschikbaar is. Graag zou ik zo'n muurbeugel willen ontvangen.
Groet,
Wim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Wim C.! Goed dat je hier aan de bel trekt 🙂
De ophangbeugel is besteld en komt zo snel mogelijk naar je toe!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Willem-A1 dank voor je reactie.
Nee, er is geen bevestigingsbeugel bij de Arris geleverd en volgens mij zit die beugel niet standaard in de verpakking. Ik zie wel vaker situaties waar het modem los tussen de snoeren en kabels in de meterkast hangt.
Hij zat er hier standaard bij, want ok hier staat het modem op de beugel. Maar een moderator kan deze wel nasturen. Komt goed. Paul of een andere moderator komt langs in dit topic.
Ik heb de doos bewaard waar de Arris in heeft gezeten, maar ik heb nooit een muurbeugel gezien. Het heeft geen gillende haast, maar mijn modem staat in de huiskamer, rechtop op een kastje en het is niet zozeer de vraag of-ie er een keer vanaf valt, maar wanneer. Wat dat aangaat zou een muurbeugel een oplossing zijn.
Maar ik wacht wel totdat @Alex, @Serkan of @Sander een reactie stuurt. 😎
Hi @Wim C.! Goed dat je hier aan de bel trekt 🙂
De ophangbeugel is besteld en komt zo snel mogelijk naar je toe!
Top!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.