1
Vraag
2
Reageer en help mee
zw4bber

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op mijn windows computers en PS4 geen internet

Van de een op de andere dag is bij ons ineens de internet verdwenen op onze computers en de PS4. Alle telefoons en tablets hebben wel contact met het internet. De computers maken wel contact met de Connectbox maar maken geen contact met het internet. Heb al vanalles geprobeerd maar krijg het niet voorelkaar. Iemand nog een goede tip?
5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi zw4bber,

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Dan hoeven we dat namelijk niet nog een keer te proberen 🙂

Hoe zijn je pc's en PS4 verbonden met internet? Via wifi of bekabeld? Als het via wifi is, doet bekabeld internet het wel op die pc's en PS4?

Groet,
Evert
zw4bber
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het ook al bekabeld geprobeerd en dan loop ik tegen dezelfde problemen aan. Het vreemde is dat alle Apple producten in huis de problemen niet hebben. Modem heb ik ook al gereset en ik heb wat geprobeerd met de instellingen van het modem. Kanalen handmatig ingesteld.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Heb je misschien wat aan dit topic?
zw4bber
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas bied dit ook geen soelaas.

Heb ook al contact gehad met Ziggo en die gaven het advies het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar helaas zijn de problemen nog steeds niet opgelost.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi zw4bber

Wat een gekke problemen! Als internet het op andere apparaten wel goed doet dan lijkt de verbinding in orde. Het is dan meestal een probleem op een apparaat. Maar in jouw geval zou dat dan op meerdere apparaten tegelijk zijn. Dat is ook onwaarschijnlijk.

Zo te lezen heb je de PC en PS4 bedraad en via wifi geprobeerd, het werkt allemaal niet.

Zijn er dingen in je netwerk veranderd voorafgaand aan deze problemen? Gebruik je ook switches of andere netwerkadapters?

Om software of instelling problemen uit te sluiten raad ik aan om de modem naar fabrieksinstellingen te resetten. Dit doe je met het reset gaatje achterop (30 seconden ingedrukt houden tot je de lampjes ziet knipperen).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic