1
Vraag
2
Reacties
schot009

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Op mijn Smart WiFi modem blijft het lampje rood knipperen.

Onlangs het Smart WiFi modem en de Next Mini geplaatst. Alles werkt goed; dus zowel internet met WiFi als TV.

Echter blijft het lampje op het modem rood knipperen. Zowel een soft reset als een harde reset (helemaal van stroom af) hebben niet geholpen. Ik zou graag een wit lichtje willen zien...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

In dat geval is een boot file reprovisioning noodzakelijk om telefonie te verwijderen uit de configuratie.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit verder oppakken en komt binnenkort langs in dit topic.

Bekijk in context

10 Reacties 10
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Dit impliceert dat telefonie is gespecificeerd in de boot file, maar geen onderdeel is van jouw abonnement. Klopt dat laatste?

 

Welke status wordt getoond voor telefonie na inloggen op het modem via 192.168.178.1?

schot009
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt, ik heb wel telefonie gehad, maar sinds kort heb ik dit niet meer.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Toont telefonie een foutmelding in het rood i.p.v. uitgeschakeld in het grijs na inloggen op het modem via 192.168.178.1?

schot009
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt; want telefonie heeft geen icoontje meer op dit modem. Dat was voorheen op de Horizon XL nog wel het geval namelijk...

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Er is inderdaad geen LED aanwezig voor telefonie, maar in de webinterface wordt nog wel de status getoond. Dit is alleen voor de zekerheid, ik verwacht dat een foutmelding wordt getoond.

schot009
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik heb op het modem ingelogd en Telefonie geeft inderdaad een foutmelding in het rood...

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

In dat geval is een boot file reprovisioning noodzakelijk om telefonie te verwijderen uit de configuratie.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit verder oppakken en komt binnenkort langs in dit topic.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@schot009 goed dat je het hier aankaart. 

We gaan inderdaad even voor je op afstand sleutelen, zoals terecht is opgemerkt. Dit zit hem in je modem.  We gaan het oplossen.

Met een paar uurtjes moet het zichtbaar en opgelost zijn, houd ons maar op de hoogte. 

schot009
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Volgens mij is het opgelost; althans er brandt nu een wit lichtje👍

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@schot009 dankje voor de feedback, opgelost aldus!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic