Hi Rodney, welkom op onze
Community.
Je start met Ziggo is niet echt soepel begrijp ik. Mogelijk is dat nog wat zacht uitgedrukt! Tijd om eens goed naar je situatie te kijken. Stuur mij daarvoor een
privébericht met je postcode, huisnummer en klantnummer. De Mediabox die je nu hebt geeft blokkerig beeld, dan is er iets mis met het signaal. Mogenlijk is dat na het omwisselen gebeurd.
Het probleem met de PS4 is bizar. Hoe kan dat niet werken en via wifi wel? En hoe kan het dat dit de dag erna opeens wel weer goed werkt?
Heb je ook een laptop waarmee je de kabel naar de PS4 kunt testen? Dan kunnen we in ieder geval vaststellen of er uberhaupt internet op die kabel zit naar je PS4.
Kun je ook vertellen of je andere routers of netwerkapparatuur gebruikt?Het nadeel van de Community is wel dat wij moderators pas om de paar dagen voorbijkomen in de topics. Ik lees je berichtje waarschijnlijk maandag pas. Ik hoop dat een aantal andere actieve leden je in het weekend meer tips kunnen geven!