1
Vraag
2
Reacties
Gerard91

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook problemen met verbinding tussen mijn Arris modem en Sonos

Mijn Arris modem werkt ook niet goed samen met mijn Sonos systeem help Desk gebeld en die gaven aan om mijn probleem hier te melden. Erg vreemd ik heb namelijk zelf ook al in de winkel was geweest en daar gaven ze aan dat ik de klanten service moest bellen. Ik zou daar aan moeten gegeven dat ze een compal modem moeten op sturen maar dat kunnen ze niet geven ze aan. Blijkbaar als ik het hier meld zou het wel moeten lukken. Ben erg benieuwd ????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik raad je aan even de zoeklink aan te klikken, er zijn diverse topic's over de Sonos en Arris en wellicht staat je antwoord er tussen. Sonos - Arris

Ik zie ook dat je hier in dit topic hebt geplaatst.

Wacht even de reactie in dat topic van een moderator af, want nu ben je een dubbele posting aan het plaatsen, dan is het overzicht straks weg.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik raad je aan even de zoeklink aan te klikken, er zijn diverse topic's over de Sonos en Arris en wellicht staat je antwoord er tussen. Sonos - Arris

Ik zie ook dat je hier in dit topic hebt geplaatst.

Wacht even de reactie in dat topic van een moderator af, want nu ben je een dubbele posting aan het plaatsen, dan is het overzicht straks weg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic