Onze internet staat wel online maar we hebben geen verbinding. We zijn al de hele lijst afgegaan om het weer te laten werken met onze ziggo box. Helaas ligt het daar niet aan. Zou er misschien iets mis zijn gegaan met een verbindingspunt? Aangezien er al meerdere zijn met dit zelfde probleem in de comments.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een paar vragen om e.e.a. duidelijker in beeld te krijgen:
Wij gebruiken een ziggo connect box. Wij hebben dit vastgesteld door eerst aan en uit te zetten en de instructies op de site gevolgd. Toen dat niet werkte ook een volledige reset geprobeerd. Maar alsnog blijft het lampje met de 2 pijlen die naar elkaar wijzen knipperen. Dit probleem gebeuren met alle apparaten tegelijk. Ik kreeg toen ik het via mijn pc uitprobeerde een melding met iets over een DNS server.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?
Zou je tevens de gegevens op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.
Ik kan morgen wel even kijken maar ik denk niet dat het aan de bekabeling ligt. Er was namelijk tot 4 uur smiddags niks aan de hand. Niemand heeft iets aangeraakt wat met de connect box in aanraking stond. Daarnaast had ik ook gezien dat blijkbaar meerdere hier nu last van hebben. We hebben ook geen versterkers.
Had je al gekeken of er een bekende storing is?
De kans bestaat dat het straks overdag weer naar behoren werkt. Bovenstaande foto’s en gegevens zijn overigens nog steeds waardevol in dat geval.
Goede morgen,
Ik heb toch maar foto's van alles genomen en zal ze hier plaatsen. Onze box heeft nogsteeds hetzelfde probleem.
Als ik nog iets kan sturen om te helpen graag!
Het modem heeft geen upstream c.q. kan het Ziggo-netwerk niet bereiken.
Zou je de gegevens op het tabblad Downstream willen plaatsen?
Het lijkt erop alsof de POA 01-UPC niet goed op het AOP is geplaatst, zou je deze goed willen aandrukken en het modem vervolgens opnieuw willen opstarten?
Hey @Gin1997 .
Zit de splitter inmiddels beter op/in het AOP?
Ik wilde graag kijken of ik hier iets kon vinden qua signalen/problemen. Maar ik kan geen klantgegevens vinden op je e-mailadres en je hebt verder niets in je profiel opgenomen waarop ik je kan zoeken.
Kan je je postcode en huisnummer in je profiel opnemen?
.
Downstream ziet er ook niet goed uit, deze hoort 24 kanalen te koppelen.
Ik heb ons adress ook zojuist in mijn profiel gezet
De kabel hebben we ook aangeduwt
Zou je het modem opnieuw willen opstarten en vervolgens opnieuw de gegevens op de tabbladen Downstream en Upstream willen plaatsen?
Meteen gedaan
Ja isgoed
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.