Onze internet staat wel online maar we hebben geen verbinding. We zijn al de hele lijst afgegaan om het weer te laten werken met onze ziggo box. Helaas ligt het daar niet aan. Zou er misschien iets mis zijn gegaan met een verbindingspunt? Aangezien er al meerdere zijn met dit zelfde probleem in de comments.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat geeft dus geen verbetering.
Zou je het modem direct op het AOP willen aansluiten, zonder de splitter?
Als dat ook geen verbetering geeft en er is geen bekende storing, dan raad ik aan om een monteursafspraak te maken via @Lycke Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.