Er is ons een zakelijk abonnement van 3 jaar verkocht met de belofte dat we ons modem konden houden, echter was dat een loze belofte en moesten we 'm inleveren voor de Connectbox Giga. Geen idee waarom waar dat voor nodig was, erg spijt dat ik dat heb gedaan.
Het euvel is dat met deze nieuwe ConnectBox Giga al onze video chats haperen (klachten van klanten en collega's) en dat bij Netflix en PS4 gamen beeld erg vaak blokkerig is. Het maakt niet uit of het apparaat op wifi of ethernet zit, de throughput en ping lijken ok'ish (~480mbs ~16ms).
Nu dus vooral ellende, monteur is langs geweest heeft de aansluiting vervangen en toen leek het even goed te doen. Maar steeds na een reset doet het internet het eventjes prima maar langzaam gaat het haperen totdat het modem zichzelf weer reset
Is het mogelijk om mijn oude modem terug te krijgen? Althans het identieke model dan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je pand binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
toevoeging:
je oude modem is niet geschikt voor gigabit internet snelheden.
Ik krijg m'n oude modem terug! 👍
mooi
laat je nog even of het daarmee is opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.