Sinds kort ontvang ik geen email meer van noreply@oceanex.pro.
Normaal gesproken was dit geen probleem. Ineens kan ik geen mail meer van hun ontvangen. Zij beweren de mail te versturen hetgeen ik aanneem. Ik kan nu geen orders meer verstrekken omdat ik hun bevestigingsmail niet ontvangen. Mijns inzien is er de spamfilter op Ziggo niveau hoog over dus iets ten onrechte aangepast. Hoe dit op le lossen..
Alvast dank voor het meedenken.
Martin
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Essox105, welkom op de Community!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. De mail is ook niet terug te vinden in de ongewenste e-mail box (spam) in je webmail account?
Hi Gianna,
Dank voor jouw reactie.
Nee nergens te vinden. Ik denk echt dat op Ziggo niveau de mail als spam wordt gezien en wordt tegen gehouden.
Ik heb echt een groot probleem nu, want ik kan niet meer over mijn tegoeden bij de exchange
beschikken.
Erg lastig inderdaad, @Essox105.. Ik neem aan dat het probleem er nog steeds is en uiteraard zoeken we graag met je uit waar dit precies fout gaat. Ik wil je verzoeken om de afzender (Oceanex) een (test)mail te laten versturen naar een ander mailadres van je. Sla die betreffende mail dan als bijlage op en stuur die naar community@vodafoneziggo.com en stuur daarbij ook de URL van dit topic mee zodat we weten om welk topic het gaat. Wij laten dan checken of de mail inderdaad geweigerd wordt door ons spamfilter en waarom. Dank alvast!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.