Ik heb een voor mij vreemd probleem. Het is gebleken dat ik al minstens een halfjaar geen mail meer van de ANWB (nieuwsbrieven@anwb.nl) ontvang. Op de site van de ANWB kun je d.m.v. vinkjes aangeven waarover je mail wilt ontvangen. Steeds als de ANWB dan mail wil versturen gaat er iets mis en verdwijnen de vinkjes spontaan. Ze kunnen het niet verklaren en denken dat het probleem bij mijn provider (Ziggo dus) ligt. Vorige week ontving ik opeens wel 2 mailtjes (de enige tot nu toe) maar die kwamen in de spam (ik gebruik MS Outlook) terecht. Wat ik ook doe zoals markeren als "afzender nooit blokkeren", toevoegen als contactpersoon en continue weer slepen naar postvak-in enz. enz., als ik de mail weer opstart dan staan ze weer in de spam map. N.B. mail als info@anwb.nl komt wel gewoon in postvak-in en met andere mail heb ik ook geen problemen. Als leek kan ik mij moeilijk voorstellen dat het probleem bij Ziggo ligt maar ik kijk ook nergens meer van op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik krijg de nieuwsbrieven van de ANWB nieuwsbrieven@anwb.nl wel binnen, gemiddeld zo'n 6 per week.
Ik vermoed dat het daar misgaat: "Op de site van de ANWB kun je d.m.v. vinkjes aangeven waarover je mail wilt ontvangen. Steeds als de ANWB dan mail wil versturen gaat er iets mis en verdwijnen de vinkjes spontaan."
Welke browser gebruik je?
Heb je al een andere browser geprobeerd?
@Bert dat aantal kreeg ik wekelijks ook binnen maar opeens stopte het. Vorige week heeft de ANWB zelf alle 5 nieuwsbrieven nog aangevinkt. Gisteren stonden ze er alle 5 nog maar vanmorgen waren er al weer 2 weg. En mails heb ik ook niet ontvangen. Niemand snapt er nog iets van. Heb je mss vanmorgen nieuwsbrieven ontvangen van Winkel en Vakantie want die vinkjes zijn weer weg. Ook een mail gestuurd naar abuse@ziggo.nl mss hebben die een verklaring.
Ik gebruikt Chrome maar ook als de ANWB ze zelf aanvinkt verdwijnen ze dus weer spontaan
@FredHgl Vanmorgen een winkel mail gehad.
Ik ben bang dat abuse er niets aan kan doen, die kunnen niet de vinkjes in je ANWB abonnement uitzetten.
@Bert klopt met dat antwoord kwamen ze ook. Ik had het ook niet verwacht maar je weet maar nooit. Helaas snapt niemand er meer iets van. Hoe het mogelijk is weet ik ook niet maar het lijkt erop dat op het moment dat de ANWB mail gaat versturen het bij mij niet lukt en dat het vinkje dan automatisch verdwijnt.
Ik heb er nu maar een Gmail account van gemaakt. Heeft niet mijn voorkeur maar misschien lukt dat.
Misschien domme vraag, maar druk je wel op opslaan?
@bburgg domme vragen bestaan niet zeggen ze toch altijd 😀 Ik heb al tig keer vinkjes gezet en opgeslagen.
De eerste mailtjes op het gmail mailadres zijn binnen en de vinkjes blijven staan. Geen idee hoe het kan maar het zal dus toch iets met mijn ziggo mailadres te maken moeten hebben.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.