Vraag
Reacties
Oplossing
Deelnemer_1001
Level 1

Ontkoppelen wifi smartpods

Goedemiddag 

Afgelopen week heb ik een SmartWifi pod gekocht via marktplaats. Deze is niet te koppelen, omdat hij blijkbaar al gekoppeld is. Achteraf niet heel slim dus. De verkoper geeft aan dat het een nieuwe wifi pod betreft. 

Hoe kom ik erachter of deze wifi pod ontkoppeld kan worden? 

Bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Deelnemer_1001 

Allereerst welkom op de Community. Mooi dat je al direct zo wegwijs bent in het maken van je eigen topic.

Wat zuur dat je een aankoop hebt gedaan via Marktplaats en nu bedrogen uit komt 😞 Ik kan me voorstellen dat dit een bitter. Wij kunnen het niet ontkoppelen en bij jou heractiveren. In dit geval kun je het beste contact opnemen met de verkoper omdat hij/zij anders mogelijk een boete moet betalen voor niet retour sturen. Wellicht kunnen zij de pod weer van je overnemen om dat te voorkomen.

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21

Als die werkelijk gekocht is door de vorige eigenaar kan hij vrijgegeven worden.

Als hij gehuurd is of in bruikleen is gegeven door Ziggo, dan kan hij niet worden vrijgegeven.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Deelnemer_1001 

Allereerst welkom op de Community. Mooi dat je al direct zo wegwijs bent in het maken van je eigen topic.

Wat zuur dat je een aankoop hebt gedaan via Marktplaats en nu bedrogen uit komt 😞 Ik kan me voorstellen dat dit een bitter. Wij kunnen het niet ontkoppelen en bij jou heractiveren. In dit geval kun je het beste contact opnemen met de verkoper omdat hij/zij anders mogelijk een boete moet betalen voor niet retour sturen. Wellicht kunnen zij de pod weer van je overnemen om dat te voorkomen.

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.