R Potkamp

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifi pods reeds geregistreerd op een ander modem

Goede avond,

Wij hebben via via 3 smartwifi pods overgenomen.

Nu willen wij deze installeren maar krijgen de melding dat de wifipods ontkoppeld moeten worden.

De verkoper heeft aangegeven dat hij dit al heeft gedaan toch blijf ik de melding ontvangen bij het scannen in de smartwifi app.

 

Ik heb al meerdere malen Ziggo telefonisch gesproken maar krijg elke keer een ander verhaal.

De laatste reactie was dat de wifipods nooit op een andere modem geinstaleerd kunnen worden.

Dit betwijfel ik aangezien ik wat anders te horen krijg van de verkoper en op dit forum.

 

Wie kan ons hierbij helpen?

 


Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hoi @R. Potkamp, 

 

Zo te zien is het ontkoppelen door een medewerker gelukt. Wil je checken of het nu lukt met installatie? 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @R Potkamp 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Als u uw uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators.

⚠️ Zorg er bovendien voor dat de serienummers van uw SmartWifi Pods tussen haakjes bij u profiel staan.

Omdat het vrijgeven van deze pods niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator maar door een andere afdeling, moet u er wel op rekenen dat het meestal ongeveer drie werkdagen duurt voordat u ze kunt installeren. 

Zodra Ziggo een SMS heeft verstuurd kunt u de SmarWifi Pods installeren.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

 

Misschien ten overvloede: houdt er wèl rekening mee dat deze SmartWifi Pods alleen aan uw account gekoppeld kunnen worden als de verkoper daadwerkelijk de eigenaar was en ze gekocht heeft via Ziggo.
R Potkamp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goede avond Wim,

 

Bedankt voor uw snelle reactie en uw hulp.

Ik heb de gegevens in het profiel aangevuld.

 

De verkoper heeft mij aangegeven dat hij daadwerkelijk de eigenaar was en ze gekocht heeft via Ziggo.

 

Ik hoor graag weer.

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

Dan is het nu wachten op een ziggo moderator.

Die herken je aan het woord ziggo voor hun naam.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@puppie dank voor uw aanvulling.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hoi @R. Potkamp, 

 

Zo te zien is het ontkoppelen door een medewerker gelukt. Wil je checken of het nu lukt met installatie? 🙂

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

@R Potkamp  lees het bericht van madelon.

R Potkamp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goede avond Madelon,

 

Het is gelukt.

Heel erg bedankt voor de hulp.

 

Bij deze wil ik verder iedereen ook bedankt voor jullie hulp.

Uitgelicht topic