De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Er wordt een afzender consequent als ongewenst in mijn Spamfolder geplaatst terwijl ik die wel wil ontvangen (NRC!!). Ik wil weten: Hoe laat ik weten dat dat adres veilig is zodat het niet in mijn Spamfolder komt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @PaulKirschner
Als je het elke keer met webmail doet, dan leert Ziggo dat het een veilig mail adres is en dan zou die in je inbox moeten komen. Maar wanneer je een mail programma gebruikt dan zal die het moeten leren of je zet het mail adres in je adressenboek als vertrouwen, dan zou het ook gewoon goed moeten gaan, zeker in een mail programma.
Maar normaal gezien moet een programma ervan leren. Wel vreemd dat NRC gezien is als Spam, of ze moeten er zoveel troep in hebben verwerkt?!
Hoi @PaulKirschner
Als je het elke keer met webmail doet, dan leert Ziggo dat het een veilig mail adres is en dan zou die in je inbox moeten komen. Maar wanneer je een mail programma gebruikt dan zal die het moeten leren of je zet het mail adres in je adressenboek als vertrouwen, dan zou het ook gewoon goed moeten gaan, zeker in een mail programma.
Maar normaal gezien moet een programma ervan leren. Wel vreemd dat NRC gezien is als Spam, of ze moeten er zoveel troep in hebben verwerkt?!
Bedankt - Ik zal het op beide manieren doen. Raar dat Ziggo mail de mogelijkheid niet heeft om aan te geven dat je een verzender vertrouwt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...