1
Vraag
2
Reacties
PaulKirschner

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterecht in de Spamfolder

Er wordt een afzender consequent als ongewenst in mijn Spamfolder geplaatst terwijl ik die wel wil ontvangen (NRC!!). Ik wil weten: Hoe laat ik weten dat dat adres veilig is zodat het niet in mijn Spamfolder komt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @PaulKirschner 
Als je het elke keer met webmail doet, dan leert Ziggo dat het een veilig mail adres is en dan zou die in je inbox moeten komen. Maar wanneer je een mail programma gebruikt dan zal die het moeten leren of je zet het mail adres in je adressenboek als vertrouwen, dan zou het ook gewoon goed moeten gaan, zeker in een mail programma. 

Maar normaal gezien moet een programma ervan leren. Wel vreemd dat NRC gezien is als Spam, of ze moeten er zoveel troep in hebben verwerkt?!

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @PaulKirschner 
Als je het elke keer met webmail doet, dan leert Ziggo dat het een veilig mail adres is en dan zou die in je inbox moeten komen. Maar wanneer je een mail programma gebruikt dan zal die het moeten leren of je zet het mail adres in je adressenboek als vertrouwen, dan zou het ook gewoon goed moeten gaan, zeker in een mail programma. 

Maar normaal gezien moet een programma ervan leren. Wel vreemd dat NRC gezien is als Spam, of ze moeten er zoveel troep in hebben verwerkt?!

PaulKirschner
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt - Ik zal het op beide manieren doen. Raar dat Ziggo mail de mogelijkheid niet heeft om aan te geven dat je een verzender vertrouwt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic