Hallo,
Sinds enkele maanden is de internetverbinding zeer onstabiel, zo onstabiel dat ik meestal moet werken met de hotspot van mijn gsm, omdat die steeds wegvalt en opnieuw verbinding maakt. Het modem blijft steeds opnieuw opstarten.
Toen we Ziggo installeerden kwam de technicus en stelde het in en het werkte perfect voor een paar maanden, voordat het gek werd zonder duidelijke reden.
We hebben letterlijk alles geprobeerd, alle trouble shooting die op Ziggo staan, eerst hadden we de Wifi boosters, maar die hebben we nu gedeinstalleerd en het modem teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar de situatie is nog steeds hetzelfde.
Als we nu contact opnemen met de klantenservice bieden ze gewoon aan om ons een technicus te sturen tegen betaling van 50€. De technieker is al meer dan een maand geleden langs geweest en heeft de situatie niet opgelost (toen heeft hij enkel een instelling in de boosters veranderd en is vertrokken), maar toch hebben we moeten betalen.
We weten eerlijk gezegd niet meer wat we moeten doen. Ik zou graag screenshots uploaden van de modemgegevens, maar de Wifi is zo onstabiel dat ik er niet in slaag om in te loggen.
Dit is allemaal erg frustrerend, aangezien het al maanden aan de gang is en het bedrijf niet geïnteresseerd lijkt om het probleem op te lossen. Toen we voor Ziggo kozen dacht ik dat er een betere hulp zou zijn, ook omdat we niet allemaal IT experts zijn.
Ik hoop dat iemand ons zal helpen.