De laatste reactie op ons topic dateert alweer van eind januari. Er is een monteur geweest, volgens de Ziggo moderator hierboven zou dat een "netwerkmonteur" zijn. Toen we echter vroegen of hij inderdaad een netwerkmonteur was, moest de jongen lachen. Het bleek dus gewoon weer een reguliere Ziggo monteur, die weer de reguliere trucjes uithaalde: doormeten signaal op het AOP, kabeltje strippen, versterkertje vervangen... en vervolgens weer constateren dat er toch ECHT KABELSCHADE is op tussen ons huis en de straatkast. Hij schoot WEER een opdracht in bij TeleZuid, en beloofde ons dat we voor 28 januari zouden worden gebeld door TeleZuid om een afspraak te maken.
Jullie raden het al: inmiddels is het april, nooit gebeld door TeleZuid. Aanvankelijk was het internet weer even stabiel, waardoor je geen zin hebt om WEER de hele riedel te vertellen aan de zoveelste klantenservice medewerker van Ziggo. "Heeft u het modem al opnieuw opgestart", "Ik begrijp dat het vervelend is"... en dat soort standaardteksten.
Helaas valt sinds twee weken weer bijna dagelijks het internet weg, het is echt om verdrietig van te worden. Bijna dagelijks computers, verwarming, telefoons, bewakingscamera's opnieuw opstarten en koppelen. Maar buitengebied, dus weinig andere keuze qua aanbieders. En tja, ik zou graag mijn klacht hogerop willen melden, maar waar?
Dus beste Ziggo moderator, ik hoop dat u mee leest. We zijn inmiddels anderhalf jaar wekelijks modems opnieuw aan het opstarten. Er zijn 8 monteurs langs geweest. Het internet werkt uiteraard altijd zodra een monteur de deur achter zich dicht trekt. Al die tijd zijn wij als klant zeer netjes en begripvol geweest, maar we zijn echt wel ten einde raad nu. Wat kan ik nog doen, behalve de Rechtsbijstand inschakelen? Waarom wordt er geen enkele vorm van compensatie aangeboden? We zouden het erg waarderen als er persoonlijk contact met ons wordt opgenomen.