Gezien je geen reactie terug kan mailen op de nieuwsbrief mailing 'Ons netwerk groet met je mee', bij deze een post op het publieke forum...
Beste Ziggo,
Zojuist kreeg ik de mailing dat ik een snellere verbinding krijg. Wat voorspelbaar zijn jullie…
Jullie verhogen nu de internet snelheid een klein beetje, een ongevraagd ‘cadeautje’ waar je in de praktijk het verschil niet eens merkt, en binnen enkele maanden gaan jullie een gelijksoortige mailing versturen in dezelfde toon, maar dan een aankondiging verhoging abonnementkosten, onder de noemer dat we allemaal sneller willen, het duurder wordt, onderhoud, netwerk om dit te realiseren… blah blah blah…
Doe dit jaar iedereen een lol, hou dit soort cadeautjes, en zorg dat jullie ieder jaar efficiënter gaan werken, waardoor jullie een jaarlijkse kostenverlaging kunnen gaan aanbieden. Kunnen we dat afspreken?
Ik ben niet ontevreden met Ziggo als bedrijf of producten, maar ik ben echt klaar om ieder jaar extra geld af te dragen om jullie aandeelhouders een plezier te doen….