Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Bertje123
Level 1

Online gamen bewerkt via TP-link Extender

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een tijdje het probleem dat ik met alle Call of Duty games gereleased vóór Black Ops 4 niet meer online kan spelen op mijn Xbox One. Dit probleem doet zich bij Black Ops 4 en andere games niet voor.

Ik maak gebruik van een officieel Ziggo TP-link Accesspoint (C7 v2) die direct verbonden is met een internet kabel aan de Connectbox. Vanuit hier loopt een kabel naar mijn Xbox One. Helaas ben ik er laatst achtergekomen dat dit opeens niet meer werkt (voorheen wel).

Wanneer ik de kabel direct vanuit de Connectbox verbindt met mijn Xbox One dan werken de games wel.

Als voorbeeld, wanneer ik Call of Duty: WWII probeer te verbinden met Xbox Live dan krijg ik de volgende error code: 103294 -, B,C,D,E,F,G,--,M-,-P,Q,

Bij Call of Duty: Infinite Warfare krijg ik gewoon de simpele melding dat ik niet kon verbinden met de online services.

Iemand die mij zou kunnen helpen?

Hartelijk bedankt!
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bertje123
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Bedoel je deze?Wifibooster via een internetkabel

Het probleem is opgelost door de Extender te resetten! Bedankt!

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Mogelijk helpt een reset van de Wifibooster met de knop achterop.
30 seconden ingedrukt houden.
0 Kudos
Bertje123
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Mogelijk helpt een reset van de Wifibooster met de knop achterop.
30 seconden ingedrukt houden.

Ik maak geen gebruik van een wifibooster. Het is een TP-link Accesspoint van Ziggo dat een nieuw wifi signaal uitzendt maar ook mij de mogelijkheid geeft het signaal van de kabel door te sturen via meerdere andere kabels.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
0 Kudos
Bertje123
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Bedoel je deze?Wifibooster via een internetkabel

Het probleem is opgelost door de Extender te resetten! Bedankt!
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
TOP veel Gameplezier gewenst.:relaxed:
0 Kudos