1
Vraag
2
Reacties
RuudBal

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ongewenste meldingen F-secure

Sinds plm. twee weken krijg ik de melding "U wordt beschermd" op het scherm. Die is gewoon weg te klikken maar het is mij al een paar gebeurd dat die melding net komt als ik een online spel aan het spelen ben met "fatale" gevolgen. Voorheen had ik die meldingen nooit. Bij Instellingen/Meldingen is "Nuttige tips etc." uitgeschakeld. Voor de rest kon ik niets vinden.

 

Hoe kom ik van die melding af?

 

Bij voorbaat dank!

 

Met vriendelijke groet, Ruud Baltissen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Met welke OS draaie je F-Secure, Windows of MacOS

 

Hier staat op de site van F-Secure eventueel een tip 

Instellingen voor melden wijzigen 

 

Mocht dit niet helpen, geef me maar een Tag met @ dan Dave! erachter dan kom ik je helpen met verdere oplossing.

Bekijk in context

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@RuudBal Op basis van de tip van @Dave!  zie ik ook een game modus tussen de FAQ staat. Heb je die ook gezien en in gebruik genomen? 

Bekijk in context

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Jamyla ja ik ben er weer hoor, hoe kan ik jou in de steek laten.

 

@RuudBal 

Als je CTRL+ALT+Del indrukt en je gaat naar je taakbeheer, dan naar opstarten, zet melding scherm op uitgeschakeld. dan komt ie ook niet meer tevoorschijn.

 

Anders bij instellingen in Ziggo Safe Online is een instelling met Melding welkom scherm die je ook uit kan vinken.

 

Hoop dat dit je verder helpt, anders hoor ik het graag.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Met welke OS draaie je F-Secure, Windows of MacOS

 

Hier staat op de site van F-Secure eventueel een tip 

Instellingen voor melden wijzigen 

 

Mocht dit niet helpen, geef me maar een Tag met @ dan Dave! erachter dan kom ik je helpen met verdere oplossing.

RuudBal
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oeps, inderdaad vergeten te melden: Windows 10.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @RuudBal

 

Is het gelukt met de tip die hierboven gedeeld werd? Of moet @Dave! nog even meekijken?

RuudBal
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nee, want zoals in mijn oorspronkelijk bericht staat, is dit al uitgeschakeld. Het vreemde is, mijn vrouw had hetzelfde probleem, instelling uitgeschakeld en probleem weg. Maf.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@RuudBal Op basis van de tip van @Dave!  zie ik ook een game modus tussen de FAQ staat. Heb je die ook gezien en in gebruik genomen? 

RuudBal
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Stond aan, weet ik zeker, maar stond bij controle toch uit. Bedankt!

JanZ

Level 3
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo ik heb Mac op 12.4. En ook last van die irritante melding iedere keer. Daar zie ik op f-secure site geen oplossing om melding uit te zetten. Wie kan helpen ?  

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@JanZ  kan je een foto van de melding maken, ik werk ook met Ziggo Safe Online op me Macbook en als het om de extentie in een Browser gaat dan kan je die via Systeemvoorkeuren aanklikken en toevoegen.

JanZ

Level 3
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank dat weet ik hoor:-) maar dat is niet probleem Het gaat om deze melding iedere keer als je inlog krijg je dit te zien. Er is wel uitleg uitzetten via Windows maar voor Mac nergens te vinden 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Klopt, maar op de Mac heb ik alleen icoontje en voor de rest niet, vreemd dat hij deze pagina laat zien, ik ik heb mijn Macbook gewoon op opstarten en klaar, geen inlog en wachtwoord. 

De inlog zou eenmalig moeten zijn.

 

Ik ga even uitzoeken, kom ik er op terug.

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Dave! We hebben al even niets meer van je vernomen. Ben je hier nog aan toe gekomen? 🙂

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Jamyla ja ik ben er weer hoor, hoe kan ik jou in de steek laten.

 

@RuudBal 

Als je CTRL+ALT+Del indrukt en je gaat naar je taakbeheer, dan naar opstarten, zet melding scherm op uitgeschakeld. dan komt ie ook niet meer tevoorschijn.

 

Anders bij instellingen in Ziggo Safe Online is een instelling met Melding welkom scherm die je ook uit kan vinken.

 

Hoop dat dit je verder helpt, anders hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic