Goedenavond iedereen,
iemand enig iedee wat hier de logica van is?
ik heb een ongevraagd (na een snelheidsverhoging van 100mbps naar 350mbps) een ander modem toegestuurd gekregen, maar dit is een (duidelijk) gebruikte compal connectbox docsis 3.0. (Terwijl ziggo standaard een docsis 3.1 eist als je een eigen modem zou willen aanmeldingen maar zelfs sturen ze blijkbaar nog docsis 3.0 als “nieuwer” modem uit)
nu heb ik een technicolor TC2710 wat ook een eurodocsis 3 en prima de snelheden haalt.
Wat zou hier dan beter/nieuwer/het nut aan zijn?
Als het nou een veel nieuwer type zou zijn en als de technicolor niet goed meer is zou ik de logica begrijpen, maar hier ga ik toch geen verschil van merken behalve alles aansluiten en wifi veranderen etc.
Of wat gebeurt er als ik deze retour afzender stuur en lekker het huidige modem laat staan?
bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
De CH7465LG-ZG is nog steeds een gangbaar type modem. Het is inderdaad een ED3.0-modem zoals de TC7210, dit type is stabieler dan de CH7465. Een D3.1-modem (F3896LG-ZG) wordt alleen toegestuurd in geval van Internet Giga of bij een hogere belasting van het wijknet. De TC7210 wordt binnen twee weken gedeactiveerd, je moet de CH7465 in ieder geval kortstondig in gebruik nemen voordat de TC7210 weer geactiveerd zou kunnen worden. Stuur de CH7465 niet retour, dit resulteert in een beëindiging van het abonnement.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De CH7465LG-ZG is nog steeds een gangbaar type modem. Het is inderdaad een ED3.0-modem zoals de TC7210, dit type is stabieler dan de CH7465. Een D3.1-modem (F3896LG-ZG) wordt alleen toegestuurd in geval van Internet Giga of bij een hogere belasting van het wijknet. De TC7210 wordt binnen twee weken gedeactiveerd, je moet de CH7465 in ieder geval kortstondig in gebruik nemen voordat de TC7210 weer geactiveerd zou kunnen worden. Stuur de CH7465 niet retour, dit resulteert in een beëindiging van het abonnement.
ook gaat het wifi verhaal niet helemaal op. je neemt gewoon de oude ssid+ww over en alles blijft verbonden
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.