Op 8 januari jl. bevestigd Vodafone mijn opzegging en geeft aan dat mijn extras zoals Safe Online XL vervallen! Op 19 januari bevestigd Ziggo mijn upgrade naar Ziggo Elite met daar inbegrepen Safe Online basis. Nu kom ik tot de onaangename verrassing dat Ziggo het Safe Online XL ongevraagd door laat lopen a 6,95 euro p/m. Hier heb ik geen weet van gehad en ook geen gebruik van gemaakt maar Ziggo wil die 9 mnd niet terugdraaien. Normaal gesproken controleer ik alleen mijn verbruikskosten als het totaal bedrag in lijn is met wat ik verwacht. Maar ongevraagd een abbo aansmeren vind ik echt schandalig en pure diefstal!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @AlexisRandall, ik zie dat je inmiddels contact met mijn collega hebt gehad.
Er is een creditering aangemaakt voor de te veel betaalde kosten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk ook hier.
Opgelost: Re: Onduidelijke kosten op factuur - Ziggo Community
Dit automatisch omzetten met extra kosten mag niet. Ziggo mag alleen waarschuwen dat Safe Online XL stopt bij een wijziging.
Is al vaker gemeld en zou aangepast worden.
Opgelost: Ongewild betalen voor Safe Online XL na stoppen Gr... - Ziggo Community
Opgelost: Re: 'Jammer, je gratis extra's vervallen' - Ziggo Community
@AlexisRandall schreef:Op 8 januari jl. bevestigd Vodafone mijn opzegging en geeft aan dat mijn extras zoals Safe Online XL vervallen! Op 19 januari bevestigd Ziggo mijn upgrade naar Ziggo Elite met daar inbegrepen Safe Online basis. Nu kom ik tot de onaangename verrassing dat Ziggo het Safe Online XL ongevraagd door laat lopen a 6,95 euro p/m. Hier heb ik geen weet van gehad en ook geen gebruik van gemaakt maar Ziggo wil die 9 mnd niet terugdraaien. Normaal gesproken controleer ik alleen mijn verbruikskosten als het totaal bedrag in lijn is met wat ik verwacht. Maar ongevraagd een abbo aansmeren vind ik echt schandalig en pure diefstal!
———-
@Steefb schreef:Kijk ook hier.
Opgelost: Re: Onduidelijke kosten op factuur - Ziggo Community
Dit automatisch omzetten met extra kosten mag niet. Ziggo mag alleen waarschuwen dat Safe Online XL stopt bij een wijziging.
Is al vaker gemeld en zou aangepast worden.
@Steefb Waarom zou Ziggo dat gaan aanpassen ? Beter de klant onwetend houden en ongegeneerd door blijven graaien om de kas wat te spekken.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
@Buurman de klant had toch ook wat meer op de factuur moeten letten, om daar pas na 9 maanden achter te komen is ook wel rijkelijk laat. De klant heeft dus ook toegelaten dat de "dief" in zijn ogen gewoon zijn gang kon gaan.
Maar goed, even afwachten wat een moderator kan, zal best goed komen.
@amvih schreef:@Buurman de klant had toch ook wat meer op de factuur moeten letten, om daar pas na 9 maanden achter te komen is ook wel rijkelijk laat. De klant heeft dus ook toegelaten dat de "dief" in zijn ogen gewoon zijn gang kon gaan.
Maar goed, even afwachten wat een moderator kan, zal best goed komen.
Onzin, Vodafone had @AlexisRandall na het opzeggen van zijn mobiele Vodafone abonnement in de email bevestiging moeten vermelden dat tevens zijn GRATIS i.c.m. Ziggo Safe Online abonnement komt te vervallen en er een soort KEUZE koppeling in moeten bijvoegen. Wilt U 1. Safe Online opzeggen / 2. Safe Online betaald voortzetten.
Wij hadden zelf ook gratis Safe Online maar maakten er nooit gebruik van, maar ik ben zelf bewust zo verstandig geweest om eerder dit jaar eerst ons Ziggo abonnement op te zeggen en enige tijd later pas onze 2 Vodafone om te voorkomen dat we op gelijke manier als de TS zouden worden belazerd.
Inderdaad had de TS eerder moeten vaststellen dat de facturen niet klopten, maar de FOUT ligt duidelijk bij VZ........
Goedemorgen @AlexisRandall, ik zie dat je inmiddels contact met mijn collega hebt gehad.
Er is een creditering aangemaakt voor de te veel betaalde kosten.
Dank voor jullie reacties en ervaringen. Ik werd in eerste instantie niet begrepen door medewerkers maar s'avonds werd ik gebeld dat het toch opgelost zou worden.
Voortaan toch maar weer elke maand mijn factuur doorspitten. Vertrouwen is goed...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.