Sinds gisteren kan ik geen email meer ophalen en versturen via Ziggo mail op mijn macbook pro met OS Big Sur. Ongeldig en verlopen certificaat wordt gemeld.
Ook inloggen op webmail lukt niet.
Vandaag de helpdesk gebeld en ik was de eerste die dit melde zogenaamd.
Modem gecheckt op afstand en alles in orde dus het moest dan maar aan mijn computer liggen.
Gezien de andere community berichten lijkt mij dat niet.
Erg vervelend en slechte benadering van Ziggo. Het ligt overduidelijk bij hen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een bekend probleem, je kunt de voortgang volgen via dit topic en de storingspagina.
Het probleem ligt overigens niet bij Ziggo maar bij de leverancier van de door Ziggo gebruikte beveiligingscertificaten (QuoVadis).
Zojuist de helpdesk gebeld en goed geholpen, voor mijn situatie.
Advies: verwijder alle wachtwoorden uit de sleutelhanger die met Ziggo te maken hebben.
(mail en site etc)
Mailaccount Ziggo verwijderen en dan opnieuw als nieuw account toevoegen.
Wachtwoorden invullen etc.
Bij mij werkt alles weer op mac en iPhone!
Helpdesk bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.