Ls,
Gisteren de hele dag thuisgebleven ivm afspraak onderhoudsmonteur. Om 16.10 kreeg ik een sms-bericht dat hij er aan zou komen. Het appartement waar ik in woon heeft een harde bel, tevens blaft mijn hond de hele boel bij elkaar als er wordt aangebeld. Hij zou tussen 17.00 en 22.00 langskomen en ik had gelezen over de voorrijkosten in de email, dus dan zorg je wel dat je thuis bent. Om 20.00 nog geen bel gehoord. Een vriend gebeld voor advies, Ziggo was inmiddels niet meer bereikbaar. Briefje gemaakt voor aan de brievenbus met telefoonnummer, want mijn hond moest nodig uit. Tot mijn stomme verbazing lag er een kaartje in de brievenbus dat hij was langs geweest om 17:10?! Absoluut onmogelijk. was de man moe en wilde naar huis? was de man uitgelopen en heeft kaartje in de brievenbus gedaan? Ik heb een paar keer op de bel gedrukt en die doet het gewoon, tevens keihard afgesteld, omdat in onze flat oudere mensen hebben gewoond.
Ik ben echt héél erg kwaad hierover. Ik ben al zo lang klant en nu dit. Nodeloze energieverspilling en ik betaal 70,-per maand met uitkering. Een email met voorrijkosten? Zijn jullie belazerd?
Ik heb mijn ribben ernstig gekneusd en er zijn problemen met mijn modem/router. Telefonisch was afgesproken dat er een monteur zou langskomen, aangezien ik momenteel niet kan bukken. Eerst gebeld omdat mijn vaste telefoon een dode lijn had, modem was waarschijnlijk niet goed meer. Erna een lading snoeren van jullie gekregen, die mijn zwager heeft aangesloten, mocht niet baten. Mijn telefoon staat al de hele week op 4G, waardoor ik extra kosten maak bij Vodafone, naast het feit dat de wifi gewoon aanstaat bij mijn instellingen op telefoon. Dit is jullie probleem, niet het mijne. Ik heb de hele week gebaald van mijn 4G gedoe in huis en uitgezien naar een monteurs-afspraak die niet is nagekomen door jullie. Als het zo doorgaat zeg ik per direct mijn abonnement op. Ik ben al zeker 20 jaar klant notabene. Dit kan echt niet. Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?