1
Vraag
2
Reageer en help mee
Possie _71

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onderhoudsmonteur niet komen opdagen.

Ls,

Gisteren de hele dag thuisgebleven ivm afspraak onderhoudsmonteur. Om 16.10 kreeg ik een sms-bericht dat hij er aan zou komen. Het appartement waar ik in woon heeft een harde bel, tevens blaft mijn hond de hele boel bij elkaar als er wordt aangebeld. Hij zou tussen 17.00 en 22.00 langskomen en ik had gelezen over de voorrijkosten in de email, dus dan zorg je wel dat je thuis bent. Om 20.00 nog geen bel gehoord. Een vriend gebeld voor advies, Ziggo was inmiddels niet meer bereikbaar. Briefje gemaakt voor aan de brievenbus met telefoonnummer, want mijn hond moest nodig uit. Tot mijn stomme verbazing lag er een kaartje in de brievenbus dat hij was langs geweest om 17:10?! Absoluut onmogelijk. was de man moe en wilde naar huis? was de man uitgelopen en heeft kaartje in de brievenbus gedaan? Ik heb een paar keer op de bel gedrukt en die doet het gewoon, tevens keihard afgesteld, omdat in onze flat oudere mensen hebben gewoond.
Ik ben echt héél erg kwaad hierover. Ik ben al zo lang klant en nu dit. Nodeloze energieverspilling en ik betaal 70,-per maand met uitkering. Een email met voorrijkosten? Zijn jullie belazerd?

Ik heb mijn ribben ernstig gekneusd en er zijn problemen met mijn modem/router. Telefonisch was afgesproken dat er een monteur zou langskomen, aangezien ik momenteel niet kan bukken. Eerst gebeld omdat mijn vaste telefoon een dode lijn had, modem was waarschijnlijk niet goed meer. Erna een lading snoeren van jullie gekregen, die mijn zwager heeft aangesloten, mocht niet baten.  Mijn telefoon staat al de hele week op 4G, waardoor ik extra kosten maak bij Vodafone, naast het feit dat de wifi gewoon aanstaat bij mijn instellingen op telefoon. Dit is jullie probleem, niet het mijne. Ik heb de hele week gebaald van mijn 4G gedoe in huis en uitgezien naar een monteurs-afspraak die niet is nagekomen door jullie. Als het zo doorgaat zeg ik per direct mijn abonnement op. Ik ben al zeker 20 jaar klant notabene. Dit kan echt niet. Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21968Posts
  • 994Oplossingen
  • 6889Likes

Ik ga dit even voorleggen aan de Ziggo Moderators en dan kunnen hun kijken wat er aan de hand is in het systeem, dit is een klant helpt klant Community en dit kan natuurlijk niet. Als je een monteurs afspraak hebt staan dan moet die er wel zijn.

Zet even onderstaand je gegevens in je profiel dan kunnen ze je verder helpen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Possie_71 Poeh, wat een zeer vervelende zaak! Ik snap dat je hier kwaad door wordt want dit is inderdaad niet iets wat zou moeten gebeuren. Ik heb even voor je gekeken en zie dat de monteur heeft vermeld dat hij bij de laatste portiekingang vanaf de straat gezien is geweest en de nummers in het systeem heeft geprobeerd om te bellen. Alsnog zeer frappant dat de bel niet te horen is geweest. Ik wil graag een nieuwe afspraak voor je inplannen, het lijkt me handig als we de monteur iets meer informatie meegeven over waar hij moet zijn zodat we dit de tweede keer kunnen voorkomen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met wat meer informatie over waar de monteur moet zijn? Ik heb voor nu in ieder geval even een extra databundel toegevoegd zodat je geen verdere kosten bij Vodafone hoeft te maken.

Possie _71
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedaan! Bij voorbaat dank!

Possie _71
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Marijn,

Zo te lezen was hij aan het goede adres, ik woon 4 hoog zonder lift. Zou dat een obstakel kunnen zijn geweest? De bellen van de buren doen het gewoon, ik heb ze, helaas voor hen, uitgeprobeerd, toen ik gisteren mijn hond uit ging laten. Die van mij doet het ook gewoon, hoorde hem boven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic