Beste Ziggo Moderator,
Zou u mij om willen zetten naar IPv4? Ik wil graag gebruik maken van Port Forwarding, maar deze instelling schijnt te ontbreken omdat ik IPv6 draai met mijn nieuwe Connectbox. Ik hoor graag of het mogelijk is en wat u van mij nodig heeft.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @linsyschopman
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Zeker kunnen we je hierbij helpen! Je modem staat momenteel ingesteld op IPv6 DS Lite en hierdoor is de optie portforwarding greyed-out. Ten behoeve van portforwarding kunnen we het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Dit heb ik bij deze in orde gemaakt! Binnen nu en maximaal 24 uur beschikt je modem over een IPv4 Only profiel en kun je naar hartenlust de gewenste forwards instellen.
Maar natuurlijk wil ik jou hier ook bij helpen @Damian294. Bij deze heb ik je profiel laten configureren naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem uit zichzelf opnieuw opstart hierdoor 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator kan dat voor je regelen
binnen 1 a 2 werkdagen komt een
moderator langs het topic
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Staat al ingevuld, maar bedankt voor de tip! 😊
Hi @linsyschopman
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Zeker kunnen we je hierbij helpen! Je modem staat momenteel ingesteld op IPv6 DS Lite en hierdoor is de optie portforwarding greyed-out. Ten behoeve van portforwarding kunnen we het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Dit heb ik bij deze in orde gemaakt! Binnen nu en maximaal 24 uur beschikt je modem over een IPv4 Only profiel en kun je naar hartenlust de gewenste forwards instellen.
Maar natuurlijk wil ik jou hier ook bij helpen @Damian294. Bij deze heb ik je profiel laten configureren naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem uit zichzelf opnieuw opstart hierdoor 🙂
Wat een super snelle reactie 🙂
Alvast heel erg bedankt voor het verhelpen van mijn probleempje 👍👍👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.