Beste Ziggo,
zouden jullie mijn connectbox kunnen omzetten van Ipv6 naar Ipv4. Ik wil graag via VPN van afstand op mijn thuis computer werken en krijg de portforwarding nu niet voor elkaar.
Met vriendelijke groet,
Joav
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @joavrichartz
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Zeker kunnen we dit voor je regelen. Bij deze heb ik het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Binnen maximaal 24 uur is dit verwerkt en kun je naar hartenlust de gewenste forwards instellen ten behoeve van het thuiswerken. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De community is een forum waar klanten elkaar helpen.
Een moderator kan dit voor je regelen. Zij komen op werkdagen langs de topics.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je community-profiel staan, dan kunnen de vereiste gegeven erbij worden gepakt.
Via de helpdesk is een snellere mogelijkheid.
Hi @joavrichartz
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Zeker kunnen we dit voor je regelen. Bij deze heb ik het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Binnen maximaal 24 uur is dit verwerkt en kun je naar hartenlust de gewenste forwards instellen ten behoeve van het thuiswerken. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂
Hallo Cecilia,
excuus voor de late reactie. Alles gelukt na het omzetten naar ipv4. Harelijk dank voor je snelle hulp!
Met vriendelijke groet,
Joav
Een hele fijne terugkoppeling @joavrichartz. Super blij om te horen dat alles is gelukt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.