Dag,
ik overweeg om over te stappen naar Smart WiFi Pods maar wil graag weten of ik een apparaat (omvormer van mijn zonnepanelen) bedraad kan aansluiten op een Smart WiFi Pod.
Ik heb dat nu met een Devolo Powerline aangesloten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Smart Wifi Pods hebben 1 UTP ingang en daarmee kan je een bekabeling aanleggen voor optimale wifi, maar je kan ook als je Omvormer van je zonnepanelen een UTP aansluiting heeft deze in een Wifi pod doen.
Als je Omvormer op Wifi draait, lijkt het beter een Smart Wifi Pod in de buurt te installeren.
Misschien even handig deze pagina even door te lezen voor de overige vragen. Smart Wifi Pods
Maar een UTP kabel van Omvormer van de Zonnepanelen kan dus in een Smart Wifi pod.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Smart Wifi Pods hebben 1 UTP ingang en daarmee kan je een bekabeling aanleggen voor optimale wifi, maar je kan ook als je Omvormer van je zonnepanelen een UTP aansluiting heeft deze in een Wifi pod doen.
Als je Omvormer op Wifi draait, lijkt het beter een Smart Wifi Pod in de buurt te installeren.
Misschien even handig deze pagina even door te lezen voor de overige vragen. Smart Wifi Pods
Maar een UTP kabel van Omvormer van de Zonnepanelen kan dus in een Smart Wifi pod.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.