1
Vraag
2
Reacties
R0bert0

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omvormer van zonnepanelen op SmartWiFi Pods?

Dag,

ik overweeg om over te stappen naar Smart WiFi Pods maar wil graag weten of ik een apparaat (omvormer van mijn zonnepanelen) bedraad kan aansluiten op een Smart WiFi Pod.

Ik heb dat nu met een Devolo Powerline aangesloten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Smart Wifi Pods hebben 1 UTP ingang en daarmee kan je een bekabeling aanleggen voor optimale wifi, maar je kan ook als je Omvormer van je zonnepanelen een UTP aansluiting heeft deze in een Wifi pod doen.

Als je Omvormer op Wifi draait, lijkt het beter een Smart Wifi Pod in de buurt te installeren.

 

Misschien even handig deze pagina even door te lezen voor de overige vragen. Smart Wifi Pods 

 

Maar een UTP kabel van Omvormer van de Zonnepanelen kan dus in een Smart Wifi pod.

 

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Smart Wifi Pods hebben 1 UTP ingang en daarmee kan je een bekabeling aanleggen voor optimale wifi, maar je kan ook als je Omvormer van je zonnepanelen een UTP aansluiting heeft deze in een Wifi pod doen.

Als je Omvormer op Wifi draait, lijkt het beter een Smart Wifi Pod in de buurt te installeren.

 

Misschien even handig deze pagina even door te lezen voor de overige vragen. Smart Wifi Pods 

 

Maar een UTP kabel van Omvormer van de Zonnepanelen kan dus in een Smart Wifi pod.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic