De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb deze week 2 WiFi pods ontvangen. Helaas werkt dit bij mij niet omdat ik de ziggo router in bridge heb staan. Ik zag in dit forum dat ik ze kan omruilen voor TP link deco. Graag maak ik hier ook gebruik van.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Goedemorgen @Mr42 en een warm welkom op de Community,
Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag de SmartWifiboosters (TP Link Deco's) wenst te hebben i.p.v. de twee SmartWifiPods die je op dit moment hebt. Ik kan er uiteraard voor zorgen dat het omgeruild wordt. Gaat je vraag om het adres wat in je communityprofiel staat? Dan weet ik zeker dat ik de juiste gegevens hier voor mij heb.
@Mr42 Het is al een poos stil binnen dit topic. We horen graag of wij je verder kunnen helpen. Kun je in dat geval de vraag in mijn eerdere bericht beantwoorden?
Hoi Paul,
Ik heb het zelfde "probleem" zou ik de pods ook kunnen ruilen voor deco's?
@Niels Oosterwij Dat kan ik uiteraard voor je regelen. Mag ik ter controle weten of het gaat om het adres wat in je Communityprofiel staat? Of betreft het een ander adres?
@Paul Het gaat om het adres dat in mijn communityprofiel staat
@Niels Oosterwij Hartelijk dank voor je reactie ter bevestiging. Ik heb de TP Link Deco set opgestuurd. Binnen 2 a 3 dagen ontvang je de Deco's met de pakketdienst van Post NL in huis.Hier lees je hoe je de TP Link set installeert. De SmartWifiPods kun je kosteloos retourneren naar onderstaande retouradres. Ik heb hiervoor ook een retourdoos opgestuurd, voor het geval je de oorspronkelijke verpakking niet meer hebt.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Let op: bewaar het afgiftebewijs goed. Tip: maak hiervan gelijk een foto met je smartphone of camera.
Laat je onder dit topic weten hoe de TP Link Deco's jou bevallen? Op deze pagina vind je heel veel handige informatie over de TP Link set.
@Mr42 Hoe bevallen de TP Link Deco's ? Is er misschien nog iets waarmee wij jou kunnen helpen?
Hallo Paul,
Ik zou de pods ook graag willen ruilen voor de deco´s. Ik heb namelijk hetzelfde probleem als hierboven.
@Paul zou jij mij kunnen helpen deze wifispots om te ruilen?
@Melvh Goed dat je dit topic gevonden hebt! Ik zorg ervoor dat jij ook de TP Link Deco's ontvangt ter vervanging van de SmartWifiPods. Zorg je ervoor dat de WifiPods retour gestuurd worden naar onderstaande retouradres?
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Bedankt Paul! Ik zal de wifipods retour sturen!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...