1
Vraag
2
Reageer en help mee
Mr42

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omruilen WiFi pods voor TPLink deco

Ik heb deze week 2 WiFi pods ontvangen. Helaas werkt dit bij mij niet omdat ik de ziggo router in bridge heb staan. Ik zag in dit forum dat ik ze kan omruilen voor TP link deco. Graag maak ik hier ook gebruik van. 

12 Reacties 12
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13535Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12252Posts
  • 987Oplossingen
  • 3382Likes

Goedemorgen @Mr42 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag de SmartWifiboosters (TP Link Deco's) wenst te hebben i.p.v. de twee SmartWifiPods die je op dit moment hebt. Ik kan er uiteraard voor zorgen dat het omgeruild wordt. Gaat je vraag om het adres wat in je communityprofiel staat? Dan weet ik zeker dat ik de juiste gegevens hier voor mij  heb. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12252Posts
  • 987Oplossingen
  • 3382Likes

@Mr42 Het is al een poos stil binnen dit topic. We horen graag of wij je verder kunnen helpen. Kun je in dat geval de vraag in mijn eerdere bericht beantwoorden?

Niels Oosterwij

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Paul,

Ik heb het zelfde "probleem" zou ik de pods ook kunnen ruilen voor deco's?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12252Posts
  • 987Oplossingen
  • 3382Likes

@Niels Oosterwij Dat kan ik uiteraard voor je regelen. Mag ik ter controle weten of het gaat om het adres wat in je Communityprofiel staat? Of betreft het een ander adres?

Niels Oosterwij

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul Het gaat om het adres dat in mijn communityprofiel staat

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12252Posts
  • 987Oplossingen
  • 3382Likes

@Niels Oosterwij Hartelijk dank voor je reactie ter bevestiging. Ik heb de TP Link Deco set opgestuurd. Binnen 2 a 3 dagen ontvang je de Deco's met de pakketdienst van Post NL in huis.Hier lees je hoe je de TP Link set installeert. De SmartWifiPods kun je kosteloos retourneren naar onderstaande retouradres. Ik heb hiervoor ook een retourdoos opgestuurd, voor het geval je de oorspronkelijke verpakking niet meer hebt. 

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070 
5800 VB Venray

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed. Tip: maak hiervan gelijk een foto met je smartphone of camera. 

Laat je onder dit topic weten hoe de TP Link Deco's jou bevallen? Op deze pagina vind je heel veel handige informatie over de TP Link set. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12252Posts
  • 987Oplossingen
  • 3382Likes

@Mr42 Hoe bevallen de TP Link Deco's ? Is er misschien nog iets waarmee wij jou kunnen helpen?

Melvh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Paul,

Ik zou de pods ook graag willen ruilen voor de deco´s. Ik heb namelijk hetzelfde probleem als hierboven.

Melvh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul zou jij mij kunnen helpen deze wifispots om te ruilen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12252Posts
  • 987Oplossingen
  • 3382Likes

@Melvh Goed dat je dit topic gevonden hebt! Ik zorg ervoor dat jij ook de TP Link Deco's ontvangt ter vervanging van de SmartWifiPods. Zorg je ervoor dat de WifiPods retour gestuurd worden naar onderstaande retouradres?

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

Melvh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt Paul! Ik zal de wifipods retour sturen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic