1
Vraag
2
Reacties
RENCK

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omruilen TP Link Deco voor Smart WifiPods

Dag, ik zou graag de TP link deco (3 stuks) omruilen voor 3 wifi pods. Ik heb een wit modem.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

Goedemorgen @RENCK en een warm welkom op de Community, 

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag 3 Smart WifiPods wilt i.p.v. de TP Link Deco's. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de TP Link Deco's van jou zijn. Het gaat hier om gekochte TP Link Deco's. Je kan deze dus houden. Op jouw verzoek heb ik een set van 3 SmartWifiPods opgestuurd. Binnen 2 a 3 werkdagen onvang je deze met de pakketdienst van Post NL. Hier lees je alvast hoe je de SmartWifiPods eenvoudig kunt installeren.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

Goedemorgen @RENCK en een warm welkom op de Community, 

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag 3 Smart WifiPods wilt i.p.v. de TP Link Deco's. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de TP Link Deco's van jou zijn. Het gaat hier om gekochte TP Link Deco's. Je kan deze dus houden. Op jouw verzoek heb ik een set van 3 SmartWifiPods opgestuurd. Binnen 2 a 3 werkdagen onvang je deze met de pakketdienst van Post NL. Hier lees je alvast hoe je de SmartWifiPods eenvoudig kunt installeren.

 

Ad Arnhem

Level 6
  • 120Posts
  • 5Oplossingen
  • 55Likes

@RENCK Goede keuze! Ben zelf zeer tevreden. Vlotte installatie mbv app en geweldige wifi in mijn hele huis! Veel plezier ermee. 

RENCK
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dag, dat was iets te snel! Als blijkt dat ze gekocht zijn, doe ik het er nog wel even mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic