Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Dag, ik zou graag de TP link deco (3 stuks) omruilen voor 3 wifi pods. Ik heb een wit modem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @RENCK en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag 3 Smart WifiPods wilt i.p.v. de TP Link Deco's. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de TP Link Deco's van jou zijn. Het gaat hier om gekochte TP Link Deco's. Je kan deze dus houden. Op jouw verzoek heb ik een set van 3 SmartWifiPods opgestuurd. Binnen 2 a 3 werkdagen onvang je deze met de pakketdienst van Post NL. Hier lees je alvast hoe je de SmartWifiPods eenvoudig kunt installeren.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Goedemorgen @RENCK en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag 3 Smart WifiPods wilt i.p.v. de TP Link Deco's. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de TP Link Deco's van jou zijn. Het gaat hier om gekochte TP Link Deco's. Je kan deze dus houden. Op jouw verzoek heb ik een set van 3 SmartWifiPods opgestuurd. Binnen 2 a 3 werkdagen onvang je deze met de pakketdienst van Post NL. Hier lees je alvast hoe je de SmartWifiPods eenvoudig kunt installeren.
@RENCK Goede keuze! Ben zelf zeer tevreden. Vlotte installatie mbv app en geweldige wifi in mijn hele huis! Veel plezier ermee.
dag, dat was iets te snel! Als blijkt dat ze gekocht zijn, doe ik het er nog wel even mee.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...