Heb sinds kort de ORBI RBKE 963 aangeschaft, echter krijg ik mijn internet / WiFi niet goed. Valt af en toe weg. Connectbox staat in bridge modus. Mijn oude ORBI RB 50 werkte wel goed. Heeft iemand een oplossing voor mij? Gaarne in Jip en Janneke taal.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Larioe: ORBI satellieten zijn draadloos verbonden met de ORBI router. Volgens mij is dat altijd zo
Je zou de satelliet ook bekabeld aan kunnen sluiten, maar dat is zeker niet nodig als ze maar 5 meter uit elkaar staan zoals je zelf aangeeft. Je heb één van de beste mesh systemen (BRKE963) in huis staan, die je maar kan wensen. Mocht je wel ooit voor bekabeling kiezen, dan kun je dat het beste via de 2.5 Gigabit Ethernet poort doen.
Maar nogmaals dit is echt totaal niet nodig bij deze Orbi set en de afstand waar ze nu op staan (zie onderstaande info). 😉
Het best kun je even contact opnemen met de technischedienst van Netgear, die kunnen kijken wat er mis gaat in je verbinding.
Hallo DonPapa, bedankt voor je informatie. Ik heb wederom de ORBI opnieuw geïnstalleerd (problemen nog hetzelfde) en vervolgens de Ziggo router(ook geen effect) vervolgens heb ik de Ziggo router van bridge stand naar router modus gezet (wederom geen effect). Hoe het kan weet ik niet maar heb de Ziggo router teruggezet van router modus naar bridge stand, opnieuw opgestart EN HET WERKT!!! Snap er helemaal niets van maar ben d’r blij mee. Werkt nu bijna een week🙏 Overal in huis snelheid draadloos 300 MB/s. Hierbij iedereen bedankt voor uw bijdrage’s.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.