1
Vraag
2
Reacties
rsimons34

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nord VPN op de Ziggo router instellen

Hallo, kan iemand me helpen de router die Ziggo beschikbaar stelt in te stellen met VPN ?
Ik heb een account bij NordVPN, werkt perfect bij mobiel, laptop maar ik zou ook nog de router willen beveiligen zodat al mijn wifi apparatuur die er aanhangt beter beveiligd wordt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
De connect box is niet toegerust voor een VPN.

Je zal het dus op je computer/Phone/oid. moeten instellen.
Of zelf een router kopen die het wel kan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
De connect box is niet toegerust voor een VPN.

Je zal het dus op je computer/Phone/oid. moeten instellen.
Of zelf een router kopen die het wel kan.
rsimons34
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
thx
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
VPN is niet synoniem met “beveiliging”, En kijk niet raar op als de Ziggo smtp je blokkeert als je mailt over NordVPN.
2 dingen om rekening mee te houden.
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Je gaat "geheid" emailblokkades en mogelijk afsluiting krijgen van je aansluiting als je Ziggo mail en Ziggo SMTP gebruikt op de momenten dat die over VPN lopen.

Zoek maar op het web en hier in forum.

Is nooit handig VPN op router vast instellen ( of het moet daadwerkelijk een echt eigen iv.m. connectie of veiligheid zijn.
NORD is public dus neen.

Advies per device en dan die mooie opties gebruiken van Nord snel aan zetten, uitzetten en nog veel meer wat ze te bieden hebben. ( dus maatwerk per device en wat je wel of niet aan het doen bent...............)

Veiligheid / privacy is als je weer wel SMTP Ziggo gebruikt overigens over een VPN natuurlijk ook een beperkt iets.:wink:


VPN is public ook al zeggen ze bij die diensten is veilig, men kan ook als is het SSL wel e.a. aan inlog zien over de lijn, nog vaker bij mail en FTP en co staat daar ook geen afdoende encryptie op jou programma of device en kan men zo gebruikersnaam wachtwoord gelijk zien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic