1
Vraag
2
Reacties
mantaashwin

Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Nog steeds traag internet

Router status vraag. Zijn mijn waardes normaal. Mijn zoon ervaart nog steeds  vertragingen in het internet.

Nieuwe modem, kabels splitter pas geïnstalleerd. Is er nog wat niet goed is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Afspraak gemaakt met monteur via de chat. Komt dinsdag langs. Dat ging heel makkelijk zo via de chat. Bedank voor jullie hulp en nu hopen dat dit de oplossing is.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie een beetje binnenkomende ruis als Fouten na RS.

 

Om je signaal verder goed te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem ook de volledige pagina's van upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Hierbij de foto`s

mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes
 
mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Splitter rechtstreeks in aop met alleen televisie en modem aangesloten. Geen versterker of i.d.  

mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Misschien AOP nog probleem.

mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Zou hem zelf wel willen vervangen maar kabel uit de muur is erg kort.

mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Kabel komt uit de muur en is voor de rest in het huis nergens te vinden. Lijkt wel of hij bij de buren vandaan komt.

 

mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Deze AOP heb ik 10 jaar gelden geplaats en was blij dat ik hem erop kreeg.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ook zie ik te veel T3 fouten, die zouden bijna 0 moeten zijn en de Fouten na RS zouden echt 0 moeten zijn.

Ik zie een niet hedendaagse wandcontactdoos, deze kan gratis vervangen worden door een Ziggo monteur.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 
mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Vorige AOP was nog waarschijnlijk uit 1973.

mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Gedaan.

mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Zouden de fouten in de modem kunnen komen door de oude AOP? Dan is ieder geval alles binnen vernieuwd als die word vervangen.

Kan ik Ziggo  bellen om een afspraak te maken met een monteur voor het vervangen van de AOP of kan ik dat online doen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

YEP of via de chat:


Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

 
mantaashwin
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Afspraak gemaakt met monteur via de chat. Komt dinsdag langs. Dat ging heel makkelijk zo via de chat. Bedank voor jullie hulp en nu hopen dat dit de oplossing is.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @mantaashwin, welkom hier op de Community! 

 

Wat ontzettend waardeloos dat het internet zo traag blijft. Het is super om te lezen dat met de hulp van @Bert je uiteindelijk een monteur hebt laten inplannen. Als hij dinsdag is geweest, zou je dan hier een terugkoppeling willen geven. Dat vind ik dan toch ook wel prettig om te weten ;-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic