Hello everybody,
I am experiencing a problem with internet connection after changing my abonnement from Internet Complete & TV Complete to Kabel TV & Internet Max. I received an email confirming the subscription to Digital Televisie was terminated and that I could keep the Mediabox XL since it is also used for internet.
Do you know how long does it take to reactivate internet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Domenico Valent, I've made comment in the other topic you've made about this issue. Lets discuss it there and via private messages. I will close this double topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Domenico Valent, I've made comment in the other topic you've made about this issue. Lets discuss it there and via private messages. I will close this double topic.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.