1
Vraag
2
Reacties
Marc9

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nintendo verbindt niet met wifi - DNS naam kon niet worden omgezet

We proberen een Nintendo te verbinden met de wifi. Alles nagekeken en geprobeerd dat hieriver in deze community te vinden is (handmatige instellingen, poortforwarding), maar zonder succes. Melding blijft: 'DNS -naam kon niet worden omgezet'. Alle hulp die dan volgt, gedaan, maar nix. Wie heeft de gouden tip? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc9
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost. Ziggo zette de verbinding op ´gepauzeerd´. In het beheer van de smartwifi de verbinding aan kunnen zetten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc9
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost. Ziggo zette de verbinding op ´gepauzeerd´. In het beheer van de smartwifi de verbinding aan kunnen zetten.

Ink

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hai, ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan, maar kun je me uitleggen wat je precies bedoeld met dat Ziggo de verbinding op gepauzeerd heeft gezet?

Wat moet / kan ik nu het beste doen om dit probleem ook op te lossen?

De switch heeft het gewoon 2 jaar goed gedaan, echter nu ineens lopen we tegen dit probleem aan.

Alvast dank,

Groet Ingrid

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32717Posts
  • 2319Oplossingen
  • 16557Likes

@Ink 'Pauzeren' (van een specifiek apparaat) is een functie in de SmartWifi app en is hetzelfde als MAC-filtering in de webinterface van de modemrouter (bereikbaar via 192.168.178.1).

Ink

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ah je hebt gelijk! Dat was dus het probleem, hij stond op pauze in de smart wifi app, super bedankt voor deze toelichting. Probleem opgelost, dank! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic