Vandaag binnen gekregen nieuwe zwarte modem en blijft geel knipperen. Kan geen verbinding maken met de server. Al een paar keer opnieuw opgestart, weet nu niet wat ik kan doen. Als je meer informatie nodig heb hoor ik dat graag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het kan tot 30 minuten duren voordat het modem volledig actief is.
Knipperen wil zeggen opstarten en update ophalen en installeren.
Heeft er eerder op die aansluiting wel een modem gewerkt?
Zo ja, druk eens onderop de resetknop 30 seconden in.
Geen resultaat?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.