Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo allemaal,
Ik heb een nieuw Ziggo abonnement afgesloten. Ik heb vandaag de apparatuur binnen gekregen om het te installeren.
Ik kom er nu achter dat het AOP nog een oude is van Casema, en dat dit een female aansluiting is . Dus dat gaat dat helaas niet passen. ook betwijfel ik of hier wel signaal op staat. ik heb namelijk een verloop kabel gemaakt en de connectiebox heeft geen internet.
Zijn er mensen die het zelfde gehad hebben? Ik heb de klantenservice gebeld, had niet het idee dat ze me begrepen. en op z’n vroegst kan er over 1 week iemand langs komen. Wat ik wel kan begrijpen met deze drukte.
Alvast bedankt,
Opgelost! Ga naar oplossing.
We hebben inmiddels internet :), er was nog een schakelmoment nodig in de wijk.
Kan je een foto plaatsen van je Casema AOP?
Kijk of je in MijnZiggo kan kijken door daar in te loggen op www.ziggo.nl
Dit zuhb de foto's van het AOP
Wanneer moet je contract ingaan? Het kan zijn dat dit nog niet ingegaan is en daarom niet werkt. Deze AOP kan wel werken alleen niet zoals het hoort.
Als het goed is heb je een welkoms mail of brief met een datum en waarmee je op www.ziggo.nl kan inloggen op MijnZiggo.
Oke, dit is het 2e ziggo pakket op een ander adres. Ik zie in mijnziggo alleen het andere pakket op het andere adres. Ik heb van Ziggo alleen de mail gehad "uw bestelling'’. Maar als ik het goed begrijp kan hij met het verloopkabeltje dat ik '’tijdelijk'’ gemaakt heb. opeens gaan werken als mijn contract ingaat?
Zit die kabel niet ook in het installatie pakket?
Nee, heb een verkeerd aansluitpunt aan de muur zitten. Ik heb contact gehad met Ziggo. En als het goed word er vandaag een signaal omgezet in de wijkcentrale. En komt er volgende week iemand om het aansluitpunt te vervangen. Dus ik hoop dat ik vanavond/morgen internet heb 🙂
Dus even afwachten
stijn_ wrote:Oke, dit is het 2e ziggo pakket op een ander adres. Ik zie in mijnziggo alleen het andere pakket op het andere adres. Ik heb van Ziggo alleen de mail gehad "uw bestelling'’. Maar als ik het goed begrijp kan hij met het verloopkabeltje dat ik '’tijdelijk'’ gemaakt heb. opeens gaan werken als mijn contract ingaat?
voor het nieuwe abonnement moet je een nieuwe mijn ziggo aanmaken
in mijn ziggo is maar een adres klantnummer mogelijk
We hebben inmiddels internet :), er was nog een schakelmoment nodig in de wijk.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...