Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Hallo allemaal,
Ik heb een nieuw Ziggo abonnement afgesloten. Ik heb vandaag de apparatuur binnen gekregen om het te installeren.
Ik kom er nu achter dat het AOP nog een oude is van Casema, en dat dit een female aansluiting is . Dus dat gaat dat helaas niet passen. ook betwijfel ik of hier wel signaal op staat. ik heb namelijk een verloop kabel gemaakt en de connectiebox heeft geen internet.
Zijn er mensen die het zelfde gehad hebben? Ik heb de klantenservice gebeld, had niet het idee dat ze me begrepen. en op z’n vroegst kan er over 1 week iemand langs komen. Wat ik wel kan begrijpen met deze drukte.
Oke, dit is het 2e ziggo pakket op een ander adres. Ik zie in mijnziggo alleen het andere pakket op het andere adres. Ik heb van Ziggo alleen de mail gehad "uw bestelling'’. Maar als ik het goed begrijp kan hij met het verloopkabeltje dat ik '’tijdelijk'’ gemaakt heb. opeens gaan werken als mijn contract ingaat?
Nee, heb een verkeerd aansluitpunt aan de muur zitten. Ik heb contact gehad met Ziggo. En als het goed word er vandaag een signaal omgezet in de wijkcentrale. En komt er volgende week iemand om het aansluitpunt te vervangen. Dus ik hoop dat ik vanavond/morgen internet heb 🙂
Oke, dit is het 2e ziggo pakket op een ander adres. Ik zie in mijnziggo alleen het andere pakket op het andere adres. Ik heb van Ziggo alleen de mail gehad "uw bestelling'’. Maar als ik het goed begrijp kan hij met het verloopkabeltje dat ik '’tijdelijk'’ gemaakt heb. opeens gaan werken als mijn contract ingaat?
voor het nieuwe abonnement moet je een nieuwe mijn ziggo aanmaken
in mijn ziggo is maar een adres klantnummer mogelijk
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K
of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari
testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...